08 ianuarie 2008

Un an nou ... oare ?

Manat de interese meschine {ma caracterizeaza, tot ce fac e din cauza lor[a se observa lait-motivul]}, printre care as putea sa mentionez dorinta de a scapa de plictiseala si de a imi dezmorti dejtele si materia cenusie (putina, dar buna si aia), m-am hotarat sa mai scriu ceva p'aci. Nu de altceva, dar bate grav vantul, scaieti uscati se rostogolesc si "Blogger.com nu poate fi contactat." Ce-ai bre ? Despre ce voiam sa scriu ?
Asa. Mi-am adus aminte {materie cenusie putina, ce sa-i faci ? [si am folosit si acolade, ceea ce il va face pe gogu sa se enerveze teribil, deoarece avea impresia ca are cele mai cul paranteze ever](si uite ca am facut paranteze in paranteze si de trei tipuri, omgwtflol}}. Deci ideea era despre cum ca am fi intr-un an nou. Unde e anul asta nou ? Nu simt nimic schimbat, aceleasi feţe obosite peste tot, acelaşi sictir pe vânzătoarea de la magazin când îi cer o pâine, aceiaşi pensionari pe care tot îi caută moartea acasă de dimineaţă şi ei sunt la cumpărături, aglomerând degeaba RATB-urile şi metrourile . Propun ca urmare să se facă anul de 3650 de zile, pentru a putea fi observată schimbarea anului şi în oameni. Eventual, schimbarea oamenilor cu totul.
Şi pentru că e cul, trendi şi la modă, ia să mă laud cu ce vreau eu de la 2008. Vreau să ascult mai multă muzică, vreau să citesc măcar o carte {de ochii lumii}, vreau să vizitez un oraş în care nu am mai fost {cred ca voi alege Sibiul}, vreau să ma îngraş cu vreo 5 kile, vreau să imi las venele să crească lungi {nu le mai tai}, vreau să imi scot o măsea, şi neaparat, vreau ca Pamela Anderson să işi pună iar silicoane.

Incheiere: Ati urmarit un post la deruta, determinat de lipsa crunta de chestii interesante pe cele doua monitoare din fata mea.

3 comentarii:

Gogu Kaizer spunea...

Parantezele drepte sunt cele mai cul paranteze ever! Acoladele sunt gay! Sau "for pussies"! Ha!

Ela Iliesi spunea...

Pai si.. in ce an e planul cu cuceritul lumii?! :)

Divis0R spunea...

@gogu: you're just jealous :)
@ela: in anul urmator celui in care ma ingras :)