31 ianuarie 2008

Me be bored

Acu vreo 2 saptamani, placa mea video a avut dorinta sa se imbolnaveasca, alegandu-se cu o frumusete de corupere a memoriei{nu stiu cine a corupt-o, vreun jmecher de cartier probabil}. Si din acest motiv, acu vreo 4 zile m-am indurat sa o duc la doftor, care in 30 de secunde a spus "E clar, s-a bulit memoria". Way to go Onerock {Einstein translated}, asta puteam sa iti spun si eu. Si m-a informat {bun la suflet omu'} ca o sa primesc alta intr-un interval intre 1 si 30 de zile. Nah, birocratia lor, treburile lor, nu ma privesc, dar eu ce fac in perioada asta? Nici macar un Quake3 nu pot sa prajesc, DOTA imi merge cu 2-3 frames pe secunda {nejucabil pe b.net}, Counter-Strike Source nici atat. Asa ca am ramas sa ma holbesc pe utub. Ugly. I'm not the one to do random net browsing.
Asa ca planuiesc sa imi instalez o capodopera de joc vechi, namely Diablo, sa il joc de nebun, si intr-un final sa ii trag un review cum nu a avut in toata viata lui glorioasa.
Inca un post scris la deruta, intr-o seara ca toate celelalte seri.

4 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

:)) u so funny :P

(Poor lil placa video. Probabil a luat gripa..)

Divis0R spunea...

I know I'm funny. I make me laugh sometimes :))
Iar la placa video ... e grav ... cred ca e cancer ... ca nu mai scapa saracuta. I'll miss her.

Ela Iliesi spunea...

Hooking people up :)

He's got what you need.

Divis0R spunea...

Nope, he doesn't :)

Iti faci agentie de hooking-up ? :))