05 februarie 2008

Mda, m-am prostit

Si imi trimite Ela o leapsa. Again. Si eu nu am ce face si deschid linku, raspund la intrebari, desi pareau ciudate rau si ... surpriza: it's for a girl ! Hai mey, ce naiba ? Dar pentru ca tot mi-am pierdut 60 de secunde cu intrebarile, hai sa postez si raspunsul. Radeti cat vreti, ca eu era sa ma inec in cafea de ras. Btw, site-ul contine doar quiz-uri pentru fete.

Your Stripper Song Is

My Humps by the Black Eyed Peas

"Whatcha gonna do with all that junk
All that junk inside that trunk.
I'ma get get get get you drunk
Get you love drunk off my hump "

You get a lot more than Seven jeans for your humps.


PS: Detest melodia, desi sunt cateva care imi plac de la BEP.

2 comentarii:

Ela Iliesi spunea...

Dar intrebarea ramane:

Whatcha gonna do with all that junk
All that junk inside that trunk ??

:))

ce m-am mai distrat

Auzi, dar thongul, thongul ce culoare ti l-ai ales?

Divis0R spunea...

So you had fun ...
Las' ca iti pregatesc si eu ceva, pretty special >:)

Asa, thongu ... normal, negru, una dintre culorile preferate (stiu ca e non-culoare).

Tocmai mi-a trecut o idee geniala prin vidul din cutia craniana: Ce ar fi sa imi imaginez ca dansezi tu pe melodia asta, strippin', dupa regulile puse de mine cand am raspuns la intrebari. Hehehe, nice sight :D