22 februarie 2008

Still sick, episodu' doi

Si am stat cateva zile prin Cluj, la sor-mea, si a fost frumos. Dar lucrurile bune de obicei se termina si eu trebuie sa plec spre Suceava, sa imi zica spitalul judetean despre tratamente, asistente, injectii, the stuff.
A fost o mini-vacanta placuta, am vizitat chestii de prin Cluj (no poze, ca telefonu' meu era cam plin cu muzici), am repus pe picioare computerul surioarei si m-am dat putin prin el jucand Freelancer (probabil un review cand revin in Bucuresti), am vazut ceva filme, am ascultat muzici noi.
Trebuie neaparat sa povestesc despre filmul "The Illusionist", care am aflat ca a fost si la teve recent (dar eu nu urmaresc teveul), si care film mi-a placut. Jumatate de film ma asteptam la un alt sfarsit astfel incat finalul mi s-a parut genial. <3 Jessica Biel
Trebuie de asemenea sa povestesc despre cel mai nou clip despre EVE-Online scos de Loxyrider, clip ce depaseste de mult limita de game-clip, trecand in zona arta cinematografica. Si melodia mi-a ramas sunand in minte mult dupa ce clipul se oprise. Fac cinste cu un embedd:



Daca va intrebati cine canta, va spun tot eu, Foo Fighters, melodia se numeste The Pretender.
Cam astea zic eu, mai multe o sa va zic din Bucuresti, peste vreo 2 saptamani.

Niciun comentariu: