03 martie 2008

As promised

Ziceam noaptea trecuta ca voi reveni cu poze si alte detalii. Ei bine, o promisiune e o promisiune, asa ca luati de la mine un link. Sunt mai multe poze acolo, si din vacanta de Craciun/Anul Nou cand tot pe la Suceava am petrecut. O sa imi cer scuze anticipat pentru calitatea deplorabila a pozelor, saracul Motorola V360 nu stie mai mult de 640x480 rezolutie. Si pana imi cumpar o camera mai serioasa, va trebui sa va multumiti cu astfel de poze. Cui nu ii place sa nu se uite :).
Nu va faceti iluzii, nu apar in nici o poza, decat o bucata din mana mea personala, nu de altceva, dar inca mai am nevoie de telefon. Nu imi permit sa crape obiectivul la vederea mea.
Cat despre alte detalii, intoarcerea de la Cluj spre Suceava a fost urata rau, ceata si ploaie mai tot drumul. Apoi am stat o zi p'acasa si am luat drumul Spitalului Judetean Suceava, etajul 7, camera 14, sectia Reumatologie, pentru a mai salva cat se mai poate din biata mea coloana vertebrala. Chestia e ca doctorita de acolo a fost chiar foarte de treaba, nu a asteptat cu mana intinsa portia zilnica de spaga, ci a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a ma aduce pe drumul cel bun. O raritate. Eu am fost cat se poate de cuminte si am urmat cu sfintenie tratamentul, astfel incat, pentru o perioada, I'm in the clear. Depinde de mine cat va tine perioada.
Acu, astept linistit in casuta mea sa se termine concediul medical post internare(nu tineam neaparat, dar daca s-a oferit doctorita sa imi dea, nu am refuzat) si incerc chestii noi. Cred ca o sa termin Freelancerul inceput la Cluj, ca sa ii dau si lui sansa la un review.
Si ca tot pomenii de review-uri, am sters continutul review-ului pentru EVE-Online, deoarece a aparut in revista Level. Locke a fost foarte de treaba si a postat review-ul meu, desi el insusi e jucator vechi de EVE si evident e si un scriitor mult mai bun. Ii multumesc pe aceasta cale.

Niciun comentariu: